تماس با گرین‌اج

تماس با ایران سرور، از طریق پورتال مشتریان، گفتگوی آنلاین و تماس تلفنی امکان پذیر است. بهترین و سریعترین روش، ارتباط از طریق پورتال مشتریان ایران سرور می باشد .چنانچه در پورتال مشتریان عضو هستید جهت استفاده از خدمات پشتیبانی می توانید به بخش ارسال تیکت مراجعه فرمایید.​​​​​​​

عنوان با فونت تیتر

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد.

بیشتر بخوانید

ساعت کاری پشتیبانی تیکت:۲۴ ساعته​​​​​​​

ساعت کاری پشتیبانی تلفنی: روزهای غیر تعطیل از ساعت ۸ الی ۲۱:۳۰​​​​​​​

دفتر مرکزی: مشهد، تقاطع بلوار خیام و سجاد، خیابان دستغیب ۳۵، مجتمع خلیج فارس، طبقه ۴
محل استقرار واحد پشتیبانی و تحقیق و توسعه: مشهد، بلوار خیام، بین چهارراه خیام و چهارراه ارشاد، ساختمان پست بانک​​​​​​​

شماره تماس : ۳۱۷۷۶-۰۵۱ و ۳۷۶۷۳۶۰۰-۰۵۱ - ۴ خط​​​​​​​

شماره تماس تهران : ۲۲۰۹۲۰۳۷-۰۲۱​​​​​​​

پست الکترونیک:​​​​​​​

معاونت فنی : محمد مظفری​​​​​​​

مرکز عملیات ابری : احسان جاویدی و حامد حبیبی​​​​​​​

امور مشتریان : نگین دلاوری​​​​​​​

شماره تماس : ۳۱۷۷۶-۰۵۱ و ۳۷۶۷۳۶۰۰-۰۵۱ - ۴ خط​​​​​​​

شماره تماس : ۳۱۷۷۶-۰۵۱ و ۳۷۶۷۳۶۰۰-۰۵۱ - ۴ خط​​​​​​​

شماره تماس : ۳۱۷۷۶-۰۵۱ و ۳۷۶۷۳۶۰۰-۰۵۱ - ۴ خط​​​​​​​

ارسال درخواست

پیغام شما با موفقیت ارسال شد.

پرسش های متداول

ثبت

پیغام شما با موفقیت ارسال شد.

+7

حامی و اسپانسر بین المللی

+8

سخنران حاضر در رویداد

+12

جلسه کارگاه آموزشی

+640

شرکت کنندگان در رویداد

+8

سخنران حاضر در رویداد

+12

جلسه کارگاه آموزشی

+640

شرکت کنندگان در رویداد

ما را دنبال کنید

برای دیدن تیم گرین‌اج کلیک کنید

برای دیدن داستان گرین‌اج کلیک کنید

برای دیدن داستان مشتریان گرین‌اج کلیک کنید

به گرین‌اج اعتماد کرده‌اند...

برای دیدن «داستان های موفقیت» کلیک کنید